כיצד בוחרים טבעת אירוסין?

כיצד בוחרים טבעת אירוסין?אחד הרגעים המאושרים ביותר בחיי זוגיות ארוכת שנים, הוא הרגע בו מסכימה הכלה להינשא לבחיר-לבה. אם לא די ברגע המלחיץ לכל הדעות, הרי שהחתן המיועד צריך להתמודד עם קושי נוסף: כיצד בוחרים טבעת אירוסין שתקלע לטעמה של אשתו לעתיד?
מדובר בהחלטה לא פשוטה, שכן רכישת הטבעת נעשית בהפתעה.






ידוע שהמבחר אין סופי וצריך להתאים את הטבעת לטעמה של הכלה המיועדת. אסור לשכוח שמדובר בטבעת שתהיה מונחת על אצבעה בעשרות השנים הקרובות. להוסיף לכך שאנו מדברים על הוצאה כלכלית לא פשוטה ונגיע למשימה מאתגרת לכל הדעות.

טבעות אירוסין – אינסוף משמעויות ביהלומים…

מעבר ליופי הרב של כל טבעת וכל יהלום, יש לזכור שתפקיד התכשיט להותיר את הרושם המתאים ביותר באחד הרגעים היפים בחיי הנישאים וכל יהלום טומן בחובו משמעות אחרת.
טבעות אירוסין לרוב עשויות מזהב (צהוב או לבן) ומשובצות ביהלום או יהלומים. מאחר שלא מדובר בכללי ברזל, והעיצוב פתוח לדמיון החתן והעוסקים במלאכה (יהלומנים, מעצבי תכשיטים וכיו"ב) – טבעות האירוסין לא דומות אחת לשנייה וכל אחת תשים דגש על פרט אחר ובכך הקנייה הופכת לאישית ורגשית עם ערך סנטימנטלי רב החורג הרבה מעבר לגבולות התכשיט הפיזי.




הטרנדים החמים בעולם עיצוב טבעות האירוסין

כאמור, ניתן לבחור ולעצב את טבעת האירוסין בצורה בה אנו חושקים. מגוון העיצובים רחב מאד. להלן מגמות העיצוב הבולטות ביותר בשנים האחרונות:

א. יהלומים בשיבוץ PAVE

שיטה זו, הדורשת מיומנות לא פשוטה, היא אפשרות לשיבוץ יהלומים זעירים אשר לא ניתן לשבץ בשיטות רגילות ולכן משקיעים אותם בתוך התכשיט עצמו.

ב. טבעת יהלום בודד

העיצוב הקלאסי. מאז ומעולם היו אלה טבעות בעלות יהלום בודד שהיו החביבות ביותר על הכלות לעתיד. כיום ניתן למצוא שיבוץ יהלום תחתי, ולא רק עילי.

ג. יהלומים צבעוניים

מגמה חזקה נוספת בעולם עיצוב טבעות האירוסין היא עיצוב התכשיט עם יהלומים צבעוניים. בין היתר ניתן למצוא בסגול, צהוב, ורוד, אדום וכו'.

ד. טבעת שלושת היהלומים

עיצוב טבעות אירוסין מיוחד. מדובר בטבעות אירוסין שכוללות 3 יהלומים לפי 3 התקופות: טרום אירוסין, תקופת האירוסין ותקופת הנישואין.

ה. הכל יהלום

טבעת שכל כולה משובצת יהלומים. גדולתה ואיכותה נמדדת בכך שהמתבונן בה לא יבחין כלל וכלל במתכת תחת היהלומים.

ולמרחיקי לכת…

לא מעט מהאוהבים הצעירים לא מסתפקים רק בטבעת אירוסין שתלווה את הכלה בעשרות השנים הבאות. רבים מהם מנצלים הזדמנות זו לרכישת תכשיטים תואמים כדאית: זוג עגילי יהלומים, שרשרת עם תליון או צמיד טניס הם לוויה לכל טבעת אירוסין יפה ואיכותית.
נכון, תכשיטי יהלום אינם זולים אך אירוע מרגש כמו חתונה, אירוע חד פעמי עם זיכרונות אותן נצרוב בליבנו כל החיים, מצריך היערכות בהתאם. ומה אם לא יהלום, החומר החזק בטבע, שיתאר את הנצחיות שבחיי הנישואין…

מספר הגולשים שצפו בעמוד זה: 1,347 views