דברים שצריך להבין על מיסטיקה

דברים שצריך להבין על מיסטיקהמיסטיקה לא מתאימה לכל האנשים ויש כאלה הנמשכים לזה ויש לזה סיבה שזה באופי שלהם כי אם כולם היו אותו הדבר אז איך העולם היה נראה… אנשים מדברים על הורוסקופ, מזלות, גורל ועוד דברים ולא תמיד יודעים מדויק את הפירוש של כל המושגים האלה ואחרים. בעצם הכל מתחיל עם מיסטיקה.
מיסטיקה נמצאת עם האנושות מראשיתה, בכל התרבויות, הדתות והמדינות. בני האדם התעניינו תמיד בכל מה שאי אפשר לתפוס דרך העיניים ותמיד חשבו וידעו שיש יותר ממה שאנו רואים וזה הודות ליצר הסקרנות של האדם. המטרה העיקרית של מיסטיקה היא להעלות את האדם בדרגת התפיסה שלו ולקרב אותו אל אלוהים.




מושגים מעולם המיסטיקה

אסטרולוגיה

תחום עתיק שמחלק את האנשים לשניים עשר מזלות ועל פי תחום זה ניתן לבצע הורוסקופ, מפה אסטרולוגית אישית וגם התאמת מזלות.

נומרולוגיה

פועלת בשיתוף עם אסטרולוגיה ועובדת על פי אותם כללים רק שמה שתוחם את סוגי האנשים והתיקונים הם מספרים.

פירוש שמות

כשאנו מחפשים שמות לבנים או שמות לבנים אנו נעזרים בתחום פירוש שמות כדי לתת שמות לתינוקות שמתאימים להם ולאישיות שלהם כך שהם יקבלו את האנרגיה הטובה ביותר בשמם שמתאימה למזל וכל זאת עושים לפי נומרולוגיה שמות.




טארוט

נותן לנו בעצם גילוי עתידות עלי ידי עיקרון מאוד פשוט שבדרך כלל עובד שבעצם מה שקורה בקטן כלות במהלך פריסת קלפי טארוט יקרה בעצם גם בגדול במהלך החיים.

תקשור

גם מיסטיקה מאוד נפוצה ומקובלת שבעזרת אנשים עם כוחות של תיקשור הם יכולים לפנות אל נשמות שכבר לא איתנו ולשאול אותן שאלות חשובות שיעזרו לנו להתמודד עם מצוקות יום יומיות .

פירוש חלומות

פתרון חלומות יכול להיות שייך תחת קטגוריה פסיכולוגיה ולאו דווקא מיסטיקה אך מפני שגם הוא תחום שלא מדויק נכניס אותו תחת הקטגוריה מיסטיקה וגם הוא מאוד מקובל ועוזר לאנשים בפתרונות ומשברים מסוימים שיש להם בחיים.

מספר הגולשים שצפו בעמוד זה: 36 views