אבני המזל של גלגל המזלות

אבני המזל של גלגל המזלותאנשי מיסטיקה ואסטרולוגיה יכולים לייחס לאבני חן ולקריסטלים סגולות מיוחדות, אבני חן אומנם הפכו להיות מאוד נפוצות בשנים האחרונות אך עדיין כל האלמנטים החיוביים שיוחסו להם בעבר עדיין קיימים. האמונה היא כי במקום לבצע תפילה לזיווג שאמורה להעצים את הזיווג והפוריות, כל מה שצריך לעשות זה לענוד אבני החושן או אבני מזל וכך בעצם לגרום לתחזית האסטרולוגית ולמה שהמזל שלכם מביא איתו להתקיים בצורה הטובה והברורה ביותר.
אין תמימות דעים בנוגע לסגולה של כל אבן, ולכן אם תחפשו אבן שהמטרה שלה היא לבצע תפילה להצלחה בתחומים השונים – תוכלו למצוא מקום או חנות שתמליץ לכם על אבן אחת ואילו חנות אחרת תמליץ לכם על אבן אחרת. לכן חשוב מאוד שתבינו כי אבני חן הפכו להיות שכיחות במיוחד, אך עדיין יש מספר דברים שצריך להגיע להסכמה לגביהם. אבנים ומזלות זאת תעלומה של ממש אפילו כבר בימים עברו, והדילמה הופכת להיות מהותית עוד יותר כאשר אנשים רבים וחברות גדולות נכנסות לתחום הזה במטרה עסקית ושיווקית.




היתרון הגדול כיום של אבני החן זה שניתן לשלב אותן ביחד עם תכשיטי זהב, וכך בעצם ניתן לקבל את הסגולות של כל אבני החן – וביחד עם זאת לא לענוד תכשיט שאינכם סגורים לגביו או מעוניינים בו. התחום של מיסטיקה הפך להיות חלק בלתי נפרד מהווי היומיומי שלנו, ולכן קשה מאוד שלא למצוא תוכניות טלוויזיה או תוכניות רדיו שעוסקת בנושא של אבנים טובות כאלה שהמטרה שלהם היא לסגל לכם אלמנטים חיוביים במהלך שגרת היומיום שלכם. המצב התקדם כל כך עד שכיום תוכלו למצוא מיסטיקנים און ליין שיהיו זמינים לשאלות שלכם בנוגע לאותן אבני החושן ואבני חן שיכולות להשתלב בצורה חיובית עם המצב שבו אתם נמצאים או מנגד עם המזל שלכם. תפילה לפרנסה זאת אומנם שאיפה חיובית, אך חשוב מאוד להתאים את האבן הן לשאיפות שלכם מצד אחד והן למזל שלכם שאמור לתמוך באבן ולגרום לה להפגין את האלמנטים החיוביים שהיא אמורה להכניס אל חייכם בזכות הענידה שלה.

מספר הגולשים שצפו בעמוד זה: 4,376 views

אבני המזל של כל המזלות