איך לפתוח עסק ולהתרחק מעין הרע

אם אתם הולכים לפתוח עסק חדש, כנראה שאתם חושבים שוב ושוב כיצד להביא מזל והצלחה לבית העסק. ברכת העסק היא אחד מהצעדים הראשונים שאותם בעלי עסקים רבים עושים על מנת להרגיש טוב עם עצמם, הברכה הזאת דומה מאוד לברכה שכולכם מכירים – ברכת הבית שהיא מיועדת לשמירה על ביטחון הבית והיושבים בו.
מיסטיקה יהודית גם תוסיף כי צריך לדאוג שיהיו מזוזות תקינות בכל מעקות הדלתות של בית העסק – אך כמובן כאן מדובר באמונה אינדיבידואלית.
ברכת העסק מדברת לקהל אוכלוסיה רחב, גם כאלה שברוב הפעמים אינם מאמינים בכל הנושא של מיסטיקה ואמונות טפלות יעדיפו לרכוש קישוט לעסק עם הברכה על מנת להיות בטוחים כי הם עושים הכל על מנת להרחיק עין הרע מבית העסק.




מיסטיקה וכישוף אומנם לא צריכה להעסיק אתכם שעות נוספת, אך ברכת העסק והתקנת מזוזות תקינות על פי היהדות הן פעולות פשוטות למדיי – שאפילו אם יגרמו לכם להרגיש טוב עם עצמכם, הרווחתם מזה משהו שלא הייתם מרווחים אילולא הייתם מתקינים. בסופו של דבר אסור לכם להתגרות בגורל, ואם יש לכם אפשרויות להרחיק מזל רע מבית העסק שלכם – עשו זאת ללא חשש, כי איך שלא נהפוך את המטבע זה יכול לעשות לכם רק טוב. סגולה להצלחה ופרנסה לבית העסק תוכלו לרכוש כמעט בכל חנות של מוצרי יוקרה או מוצרי נוי לבית ולעסק.

מספר הגולשים שצפו בעמוד זה: 2,326 views